Ο Χρήστος Κατσάνος αυτή τη φορά μαζί με τον Μιχάλη Μπέλλο, εκπρόσωπο της νέας γενιάς της TROPOS Branding προσπάθησαν να μεταφέρουν στους σπουδαστές το ότι το branding εξελίσσεται, αλλά οι βασικές του αρχές μένουν αμετάβλητες.
Όπως αλλάζει το περιβάλλον γύρω μας – από τον φυσικό κόσμο, στον υβριδικό και τώρα στην πραγματικότητα της ΤΝ – έτσι πρέπει να προσαρμόζεται και η προσέγγισή των εταιρειών. Όμως, η ουσία μιας μάρκας παραμένει ίδια. Αν χρειάζονται σχεδόν 30 χρόνια για να χτιστεί πραγματικά ένα brand, τότε το brand-ing είναι η συνεχής, καθημερινή παρουσία του μέσα στις κοινότητες που υπηρετεί. Και φυσικά, ένα brand δεν υπάρχει ποτέ μόνο του· ο ανταγωνισμός του διαμορφώνει πάντα την αφήγηση.
Φέτος, χάρη στην πρωτοβουλία του Καθηγητή Αντώνη Σταματογιαννάκη, η TROPOS είχε την ευκαιρία να μοιραστεί πραγματικά branding cases από πραγματικές εταιρείες.
Ένα επιτυχημένο case για κάθε μία από τις χρονιές που υπάρχει συνεργασία:
– Η TOMACCINI Food – το πρώτο τοματένιο snack στην ελληνική αγορά μέσω της Hellenic Greenhouses, της Syngenta και της AB Βασιλόπουλος
– Η δημιουργία του The CORPORATE® TV από την TROPOS BRANDING Co
– Η πλατφόρμα CottonBest.eu της Pioneer Hi-Bred Hellas S.A. (σήμερα Corteva Agriscience Hellas)
– Το Agrifood Masterclass σε 5 πόλεις της Ελλάδας, σε συνεργασία με το Orange Grove incubator της Πρεσβείας της Ολλανδίας στην Ελλάδα
– Το διαπολιτισμικό project “Keys2MyCrops” με την COMPO EXPERT GmbH σε περισσότερες από 8 χώρες/αγορές
– Οι έτοιμες προς κατανάλωση, επώνυμες σαλάτες της Vezyroglou Farm
– Η πρωτοποριακή στρατηγική go-to-market για τα βιοδιεγερτικά με τη Stoller Europe (σήμερα Corteva Biologicals)
– Η περιφερειακή πρωτοβουλία Masterclass που υιοθέτησαν η ICL Growing Solutions Greece και η ICL Growing Solutions Europe
– Το μοναδικό μοντέλο κυκλικής οικονομίας της Biosolids S.A.
– Η ξεχωριστή προσέγγιση των Velvita Brands του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού
– Το ιδιαίτερο format ευρωπαϊκού συνεδρίου με την Ergoplanning στα ερευνητικά προγράμματα της ΕΕ





