spot_img
spot_img

Ανανέωση εταιρικής ταυτότητας για τα Θερμοκήπια Θράκης

Σε ανανέωση της εταιρικής τους εικόνας, υιοθετώντας, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, “ένα φρέσκο, δυναμικό λογότυπο που σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα εποχή εξωστρέφειας, ποιότητας και βιώσιμης ανάπτυξης”, προχώρησαν τα Θερμοκήπια Θράκης, μέλος του ομίλου Πλαστικά Θράκης και του ομίλου Έλαστρον.  Με βάση την ίδια ανακοίνωση, “το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε με σκοπό να αντικατοπτρίζει οπτικά την ταυτότητα και τη φιλοσοφία της εταιρείας: ένα σχηματοποιημένο θερμοκήπιο, το οποίο συνδυάζει χρωματικούς τόνους εμπνευσμένους από τα φρέσκα λαχανικά και τα αγνά κηπευτικά προϊόντα που καλλιεργούνται στις εγκαταστάσεις της. Πρόκειται για ένα εύληπτο και σύγχρονο σύμβολο, που παραπέμπει στην αγνή, φυσική προέλευση των προϊόντων και τις πράσινες μεθόδους καλλιέργειας που εφαρμόζει η εταιρεία, με γνώμονα τον ατέρμονο σεβασμό προς το περιβάλλον και τη δέσμευση για ένα αειφόρο μέλλον στην αγροτική παραγωγή”.

Γεωθερμική ενέργεια

Σύμφωνα με την εταιρεία, “αντιπροσωπευτικό παράδειγμα βιώσιμης και περιβαλλοντικά υπεύθυνης πρακτικής καλλιέργειας αποτελεί η κατά αποκλειστικότητα χρήση γεωθερμίας ως μέσου θέρμανσης, γεγονός που καθιστά τα Θερμοκήπια Θράκης τη μεγαλύτερη υδροπονική μονάδα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η οποία θερμαίνεται αποκλειστικά με γεωθερμική ενέργεια. Η αξιοποίηση αυτής της ανανεώσιμης πηγής ενέργειας διασφαλίζει σταθερές συνθήκες καλλιέργειας με την πλέον φυσική και φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση, αντισταθμίζοντας ουσιαστικά τις τρέχουσες προκλήσεις της κλιματικής κρίσης”.

Επέκταση συνεργασιών

Παράλληλα, στο πλαίσιο ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικής και του αποτυπώματος της εταιρείας στην εγχώρια αγορά νωπών προϊόντων, τα Θερμοκήπια Θράκης “συνεχίζουν να προμηθεύουν σταθερά την αγορά με φρέσκα, θρεπτικά και υψηλής ποιότητας προϊόντα, με σχεδόν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα καλλιέργειας, ενώ συγχρόνως επεκτείνουν τις δραστηριότητες και τη συνεργασία τους με τις κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας”.

Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά το 2024, η εταιρεία επεκτάθηκε στα 260 στρέμματα θερμοκηπιακών εγκαταστάσεων, ενώ στόχος της είναι μέσα στην επόμενη διετία να φτάσει τα 330 στρέμματα, ισχυροποιώντας τη θέση της ως μία από τις μεγαλύτερες καθετοποιημένες θερμοκηπιακές μονάδες στην Ελλάδα

Πηγή:FnB Daily

spot_img

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα

spot_img