spot_img

Syngenta … και η έρευνα στην τομάτα γίνεται ακόμα πιο συναρπαστική!

Καθώς, ο εκσυγχρονισμός της εμπορίας τροφίμων δημιουργεί νέες τάσεις στην κατανάλωση κηπευτικών, η ανάγκη για τομάτες με σταθερά υψηλή ποιότητα και διαθεσιμότητα όλο το χρόνο είναι ένα από τα βασικά ζητήματα που έχει να επιλύσει η εφοδιαστική αλυσίδα με τους παραγωγούς τομάτας. Αυτός είναι και ένας από τους κύριους λόγους που σε κάθε γωνιά του πλανήτη παρατηρείται ανάπτυξη υπερσύγχρονων μονάδων υδροπονικής καλλιέργειας.

Η Syngenta, επενδύει κάθε χρόνο πάνω από 80 εκατ. δολάρια στην έρευνα πολλαπλασιαστικού υλικού στον τομέα των σολανωδών με στόχο την ταχύτερη εισαγωγή καινοτόμων υβριδίων στην αγορά. H Syngenta διαθέτει ένα ευρύ πορτοφόλι στην τομάτα με πλούσια ποικιλία σε τύπους, σχήματα και χρώματα, προσφέροντας πολλές επιλογές στους παραγωγούς, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς. Πάνω από 20 προγράμματα έρευνας της εταιρίας είναι σε εξέλιξη σε όλο τον κόσμο με έμφαση σε διαφορετικές κατηγορίες τομάτας: Υβρίδια ειδικά για υδροπονική καλλιέργεια, για θερμοκηπιακή καλλιέργεια μεσαίου και μεγάλου κύκλου στο χώμα, αλλά και ποικιλίες για υπαίθρια καλλιέργεια.

Μεγάλη γκάμα σε beef αλλά και snack τομάτες

Στις μεγαλόκαρπες beef τομάτες, τη βασική κατηγορία τοματών που προτιμούνται και από τους  Έλληνες καταναλωτές, η Syngenta συνεχίζει να πρωτοστατεί με υβρίδια που αντέχουν στο χρόνο όπως η Growdena, αλλά και η Altadena με τον συνδιασμό ποιότητας-παραγωγής. Η νέα άφιξη της Extradena με σταθερή ποιότητα και τη δύσκολη περίοδο του καλοκαιριού, έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα.

Όπως εξήγησε ο κ. Βαγγέλης Πελεκάνης, Marketing Operations Lead MEDA της Syngenta, «σε αντίθεση με την προηγούμενη δεκαετία όπου ο καταναλωτής είχε πολύ λιγότερες επιλογές τομάτας, οι νέες τάσεις για υγιεινή διατροφή, αλλά και η μόδα για πιο πολύχρωμες, ευφάνταστες συνταγές αύξησαν την κατανάλωση διαφόρων τύπων τομάτας, ιδιαίτερα των snack! H ελκυστική τους εμφάνισή και συσκευασία σε κάνουν να τα αγοράσεις, αλλά η ποιότητα και η εξαιρετική γεύση τους σε προκαλούν να τα αναζητήσεις ξανά». Έτσι, η Syngenta αναπτύσσει νέες ποικιλίες snack τοματών οι οποίες ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς και στην καλλιέργεια μεγάλου κύκλου που συνήθως ακολουθούν οι σύγχρονες μονάδες υδροπονίας. Οι ποικιλίες mini plum Angelle, Sweetelle, Seychelle δεν είναι τυχαίο ότι έχουν κατακτήσει τις αγορές υψηλής αξίας, καθώς συνδυάζουν ομοιομορφία με μοναδική υφή και γεύση, αλλά και ασύγκριτη διατηρησιμότητα. Η Syngenta προσφέρει πολλές ακόμα επιλογές snack τομάτας σε διάφορα χρώματα όπως η καστανή mini Kumato ΚΜ5512, οι πορτοκαλί  Bambelo και Bamano και η ροζ Monile.

Προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη διάθεση του ειδικών αυτών προιόντων στην εφοδιαστική αλυσίδα η Syngenta συνεργάζεται με επιλεγμένους παραγωγούς που εφοδιάζουν τις μεγαλύτερες αλυσίδες υπεραγορών της χώρας. Όπως εξήγησε ο κ. Γιώργος Κοντοσφύρης, Commercial Manager MEDA «Η εταιρία μας επικεντρώνεται σε προϊόντα που εκτός των άλλων διακρίνονται και για την υψηλή παραγωγικότητα τους. Πολύ σημαντική είναι και η σταθερότητα τους στις περιβαλλοντικές συνθήκες, η καλή μετασυλλεκτική διατηρησιμότητα για την τροφική αλυσίδα και η γεύση που μένει αξέχαστη στον καταναλωτή».

Syngenta Tomato Vision

Μια ακόμα σημαντική επένδυση ενδυναμώνει τη θέση της Syngenta στην κορυφή, στη δυναμική αγορά της τομάτας υδροπονικής καλλιέργειας. Είναι το Tomato Vision, ένα υπερσύγχρονo κέντρο καινοτομίας για την υδροπονική καλλιέργεια που εγκαινιάστηκε πέρυσι στην Ολλανδία. Σε 14.000 m2 γυάλινων θερμοκηπίων εφοδιασμένων με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, πάνω από 800 μοναδικές ποικιλίες τομάτας δοκιμάζονται και επιλέγονται για να καλύψουν τις ανάγκες και τις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς, χρησιμοποιώντας για την έρευνα τεχνολογία αιχμής, σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές μεθόδους γενετικής βελτίωσης.

spot_img

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα