spot_img
spot_img

«Ανανεωμένα» επιστρέφουν τα μήλα Kanzi στις ευρωπαϊκές αγορές  

Με μια ανανεωμένη ταυτότητα και μια νέα καμπάνια υπό το logo «Power To Go! -Δύναμη για δράση», επιστρέφουν στην αγορά τα μήλα Kanzi για αυτή την σεζόν. Η αδειοδοτημένη ποικιλία της EFC στοχεύει στην ενίσχυση της προβολής τους στις παγκόσμιες αγορές με ένα τολμηρό νέο σχεδιασμό συσκευασίας. Όσον αφορά την πορεία των μήλων αυτής της ποικιλίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η συγκομιδή τους έχει ήδη ολοκληρωθεί και βρίσκονται διαθέσιμα στα καταστήματα. Οι παραγωγοί αναφέρουν, ακόμα, εξαιρετική ποιότητα όσον αφορά τη γεύση και την εμφάνιση, εξαιτίας των καλών καιρικών συνθηκών που είχαν επικρατήσει το προηγούμενο διάστημα.  Τέλος, να τονιστεί, ότι η πρώτη παρουσίαση του νέου branding αποκαλύφθηκε στην Fruit Attraction 2025.

spot_img

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα

spot_img