Νέες τάσεις για την αγορά βιολογικών φρούτων και λαχανικών αναδείχθηκαν στην φετινή Medfel, η οποία έλαβε χώρα στο Perpignan της Γαλλίας. Η κύρια τάση στην οποία συμφωνούν σημαντικοί παράγοντες των γαλλικών βιολογικών προϊόντων είναι ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής σε άλλες αξίες πέρα από τις βιολογικές. Αυτό σημαίνει ότι έμφαση δεν θα δίνεται πλέον στο γεγονός ότι τα προϊόντα τους είναι βιολογικά, καθώς αυτή η τάση είναι ήδη δημοφιλής και δεν αποτελεί πλέον καινοτομία. Αντιθέτως, το ενδιαφέρον είναι στραμμένο στην ανάπτυξη των εταιρειών που παράγουν και διανέμουν προϊόντα με λύσεις, όπως:
- ”επανατοποθέτηση” των προϊόντων με έμφαση στην εξειδικευμένη διανομή τους,
- ενίσχυση των ηλεκτρονικών αγορών και ηλεκτρονικών πωλήσεων
- μηχανήματα αυτοεξυπηρέτησης στα βιολογικά καταστήματα,
- εσωτερική διαρρύθμιση καταστημάτων που να παραπέμπει σε μια βιολογική στάση ζωής (π.χ. χαμηλοί πάγκοι, φωτισμός, γευσιγνωσία προϊόντων).