Μήνυμα προς το περιοδικό Φρουτονέα για το Διεθνές Συνέδριο Μήλου της Freskon (12 Μαΐου) έστειλε ο κ. Jürgen Braun, CEO της KIKU Apples που είναι χορηγός του Συνεδρίου:
«Το 2022 είναι η χρονιά των εορτασμών: Μετά από δύο χρόνια χωρίς εκθέσεις, φέτος η KIKU θα αδράξει την ευκαιρία να γιορτάσει τα 30 της χρόνια, ακόμα και αν το κάνει δύο χρόνια αργότερα.
Ξεκινάμε με τη Fruit Logistica στο Βερολίνο και η καλύτερη στιγμή μας θα είναι στην Interpoma στο Μπολζάνο. Παρουσιάζουμε το KIKU-Gin στο κοινό, προσκαλούμε συνεργάτες από όλον τον κόσμο στο νέο μας περίπτερο με το ανανεωμένο σχέδιο μας και –το πιο σημαντικό- θέτουμε το μήλο KIKU στο επίκεντρο. Γιατί το KIKU δεν είναι απλώς ένα μήλο –«είναι το KIKU μας».
Πριν 30 χρόνια ξεκινήσαμε με στόχο: να φτάσουμε στον καταναλωτή και να του εξηγήσουμε ότι τα μήλα KIKU είναι τρόπος ζωής, ότι το να τρως μήλο είναι cool και sexy. Με ισχυρό branding και πολύτιμους συνεργάτες, όπως τον ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, τα καταφέραμε. Πρόσφατα ανανεώσαμε τη συνεργασία μας με τον ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού για ακόμα 3 χρόνια. Τώρα δίνουμε έμφαση στο να φυτέψουν οι παραγωγοί τον καλύτερο κλώνο μας, τον Fubrax, που προσφέρει ικανοποιήση με το χρώμα και την ποιότητα του. Στην Interpoma θα εκπλήξουμε τους επισκέπτες με την πρώτη μας έκδοση του περιοδικού KIKU που αποτυπώνει την ιστορία και το branding μας.»