spot_img

FreshCon Market 2022: Κλείστε άμεσα τα ραντεβού σας!

Για έκτη συνεχή χρονιά φέτος το FreshCon Market επιστρέφει δριμύτερο και πιο ανανεωμένο από ποτέ, στοχεύοντας να αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο στις αλυσίδες Σ/Μ, όσο και στους συμμετέχοντες προμηθευτές από Ελλάδα και αγορές του εξωτερικού!

Η διοργάνωση του FreshCon Market λαμβάνει φέτος χώρα στις 13-14 Μαΐου για έκτη συνεχή χρονιά στο πλαίσιο των παράπλευρων εκδηλώσεων της FRESKON, με τις αλυσίδες Σ/Μ που συμμετέχουν φέτος στη διοργάνωση να φθάνουν μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές τις 17 σε αριθμό και να είναι οι ακόλουθες:

ΕΛΛΑΔΑ

DISCOUNT MARKT – ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.


Web: www.discountmarkt.gr
Τα Discount Markt είναι η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα εκπτωτικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1992 με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη. Το 2005 ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο των εκπτωτικών σούπερ μάρκετ και από τότε επεκτείνει συνεχώς την παρουσία της, έχοντας ήδη σήμερα περισσότερα από 75 καταστήματα σε βόρεια και κεντρική Ελλάδα. Για την εξυπηρέτηση των μεγάλων αναγκών λειτουργίας της, ο όμιλος διαθέτει ένα ιδιόκτητο και υπερσύγχρονο κέντρο logistics ενώ συνολικά απασχολούνται πάνω από 1200 εργαζόμενοι. Στα Discount Markt οι πελάτες απολαμβάνουν πολύ μεγάλη ποικιλία ελληνικών προϊόντων άριστης ποιότητας, ιδιωτικής ετικέτας αλλά και επώνυμων προϊόντων σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.

ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ

Web: www.xalkiadakis.gr
Η Εταιρεία «ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε.» δραστηριοποιείται στο χώρο των σούπερ-μάρκετ από το 1980. Σήμερα η Εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 40 καταστήματα σε όλη την Κρήτη και απασχολεί πάνω από 1.300 εργαζόμενους. Βασικός στόχος της Εταιρείας είναι η στήριξη και η προώθηση των κρητικών προϊόντων και του κρητικού τρόπου διατροφής, μέσα από τα καταστήματά της. Επιπλέον, κατάφερε το καλοκαίρι του 2004 να γίνει και επισήμως η πρώτη αλυσίδα σούπερ-μάρκετ με Πιστοποιητικό Ποιότητας ISO 9001:2000 και Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων HACCP, για το σύνολο των δραστηριοτήτων της, από τον Ελληνικό Οργανισμό Τυποποίησης (ΕΛΟΤ).

SYNKA SUPER MARKETS

Web: www.synka-sm.gr
Ο Προμηθευτικός και Καταναλωτικός Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης Καταναλωτών Κρήτης ιδρύθηκε το 1979, από 482 ιδρυτικά μέλη, με έδρα την πόλη των Χανίων. Το πρώτο αυτό SYN.KA Super market λειτούργησε το 1979. Ήταν ένα μικρό κατάστημα με επιφάνεια 150 τμ και 6 εργαζομένους. Από τότε ακολούθησε μία συνεχής ανάπτυξη του συν/σμού που επιτεύχθηκε κυρίως επειδή έμεινε πιστός στις βασικές αρχές και αξίες του. Το γεγονός αυτό του έδωσε ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων αλυσίδων super market με αποτέλεσμα να κυριαρχήσει πρωτίστως στην αγορά των Χανίων και μετέπειτα όλης της Κρήτης.

Ωστόσο, το 2014 ο Συνεταιρισμός με την εξαγορά της αλυσίδας super market Βιδάλης προχωράει σε μία σημαντική επένδυση που σηματοδοτεί την επέκταση του για πρώτη φορά εκτός Κρήτης. Με την εξαγορά της Βιδάλης ΑΕ, λειτουργεί μέσω του νέου δικτύου Super Market και Cash & Carry πλέον και σε 16 νέα σημεία στην Τήνο, την Πάρο, την Κάλυμνο, τη Χίο, τη Σαντορίνη, τη Σύρο, τη Μήλο και τη Νάξο. Το 2020 τα super market ΣΥΝ.ΚΑ ανακοινώνουν ότι μεγαλώνουν κι άλλο, ενισχύοντας το δίκτυό τους με 19 καταστήματα στο νησί της Κέρκυρας, μετά την εξαγορά της τοπικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Δήμητρα Μαρκάτο. Σήμερα, τα μέλη του Συνεταιρισμού έχουν ξεπεράσει τα 5.600 και αυξάνονται συνεχώς, τα καταστήματα του SYN.KA έχουν γίνει 74, οι εργαζόμενοι στα SYN.KA είναι πάνω από 1.600 και ο ετήσιος τζίρος του Συνεταιρισμού έχει αγγίξει τα €225 εκατομμύρια.

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

FANTASTICO FF

Web: www.ff-bg.net
Η αλυσίδα καταστημάτων σούπερ-μάρκετ «FANTASTICO» ιδρύθηκε το 1991. Αποτελείται από περίπου 50 καταστήματα και κάθε χρόνο ανοίγει και προστίθεται ένα καινούργιο. Απασχολεί πάνω από 3.000 άτομα, με ίσες ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη-σταδιοδρομία. Ο τομέας των φρούτων και λαχανικών βρίσκεται στην είσοδο κάθε σούπερ-μάρκετ, καθώς δίνεται μεγάλη προτεραιότητα σε αυτά τα προϊόντα. Αυτό που τους ξεχωρίζει στην αγορά είναι η τέλεια ποιότητα, οι καλές τιμές και η ποικιλία προϊόντων. Στόχος της αλυσίδας είναι να προσφέρουν υψηλή ποιότητα προϊόντων και για το λόγο αυτό συνεργάζονται με τοπικούς παραγωγούς ή εισάγουν απευθείας από τους παραγωγούς άλλων χωρών.

CBA

Web: www.cba.bg
Η αλυσίδα καταστημάτων σούπερ-μάρκετ CBA ιδρύθηκε το 2003 και ήδη αριθμεί περισσότερα καταστήματα σε 42 πόλεις. Καθημερινά εξυπηρετεί πάνω από 200.000 καταναλωτές. Βασικό προτέρημα της εταιρείας είναι η δυνατότητα συνδυασμού χαμηλών τιμών και υψηλής ποιότητας προϊόντων.

ΚΥΠΡΟΣ

ΕΛΟΜΑΣ CASH AND CARRY

Web: https://www.elomas.gr/
Η εταιρεία ΕΛΟΜΑΣ ασχολείται με τη λιανική πώληση σε προϊόντα υπεραγοράς εδώ και 15 χρόνια. Είναι εισαγωγέας πολλών προϊόντων παντός είδους κυρίως από ευρωπαϊκές χώρες.

ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Web: https://www.alphamega.com.cy/el
Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ αποτελούν την μεγαλύτερη και ταχύτερη κυπριακή αναπτυσσόμενη αλυσίδα σουπερμάρκετ στη χώρα με περισσότερα από 20 καταστήματα και 2200 εργαζόμενους τον Μάρτιο του 2022. H ίδρυση του πρώτου καταστήματος έλαβε χώρα το 1958. Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ ανήκουν στην C.A. Papaellinas Group, όμιλο εταιρειών που δραστηριοποιείται στον τομέα του λιανικού εμπορίου, της διανομής, της υλικοτεχνικής υποστήριξης και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

KARMIGROUP

Web: http://www.karmigroup.com
Η Karmi Unifruit LTD ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 1995. Ξεκίνησε το 1976 ως μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση με τον κο. Αλέκο Σοφοκλέους στα ηνία και είχε ως αντικείμενο το λιανικό εμπόριο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Σήμερα διατηρεί συνεργασίες με μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες φρέσκων φρούτων και λαχανικών και έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των Κύπριων καταναλωτών.

STEASA FRUIT MARKET (ΑΘΗΑΙΝΙΤΗΣ)

Web: https://www.facebook.com/steasafruitmarket/
Το 2010 δημιουργήθηκε με μεράκι και συνέπεια για τον καταναλωτή, η Φρουταγορά «STEASA FRUIT MARKET LTD»*, η οποία στεγάζεται στην Υπεραγορά Αθηαινίτη. Η Αθηαινίτης είναι μία από τις πρώτες Υπεραγορές που λειτούργησαν στη Λευκωσία, προσφέροντας την καλύτερη ποιότητα, στις χαμηλότερες τιμές – και με αυτήν τη φιλοσοφία λειτουργεί και η Σteasa Fruit Market. Πιο συγκεκριμένα, φιλοσοφία της είναι να συνδυάζει το πάθος και τη φροντίδα μιας οικογένειας, με τις καλύτερες επαγγελματικές πρακτικές μιας σύγχρονης Επιχείρησης και να δημιουργεί έτσι αξίες για τους καταναλωτές.

ΣΕΡΒΙΑ

AMAN

Web: www.aman.co.rs
Η σέρβικη αλυσίδα σουπερ μάρκετ ΑΜΑΝ ιδρύθηκε το 1992 με δίκτυο καταστημάτων σε όλη τη χώρα και σήμερα διαθέτει 280 καταστήματα, ενώ απασχολεί 3.500 εργαζόμενους. Είναι γνωστή στην εγχώρια αγορά ως «ο βασιλιάς των χαμηλών τιμών» αφού κεντρικός στόχος της είναι να διαθέτει ποιοτικά αγαθά σε χαμηλές τιμές. Το βασικό τους επίτευγμα είναι ότι η AMAN LTD είναι οικογενειακή επιχείρηση και αναπτύσσονται κάθε χρόνο πάντα την υποστήριξη των εργαζομένων τους και αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλο σαν μέλη μιας οικογένειας, όπου κάθε εργαζόμενος προσπαθεί να κάνει το μέγιστο για να βελτιώσει τον εαυτό του καθώς και την εταιρεία.

VEROPOULOS D.O.O

Web: www.supervero.rs
Η εταιρεία Βερόπουλος έκανε την εμφάνισή της στην αγορά της Σερβίας λίγο μετά το 2000 και μέχρι σήμερα η εταιρεία έχει επενδύσει περισσότερα από 50 εκατ. ευρώ στην κατασκευή έξι μονάδων με την ονομασία SUPER VERO (New Belgrade, Konjarnik, Palilula, Vosdovac, Brace Jerkovic και Zarkovo).

MERCATOR

Web: www.mercator.rs
Η εταιρεία «MERCATOR-S» είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες Σ/Μ στη Σερβία, με παρουσία σχεδόν σε 100 πόλεις. Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων, που περιλαμβάνει πάνω από 400 καταστήματα. Σήμερα, η «MERCATOR-S» είναι η εταιρεία με τον τρίτο μεγαλύτερο ισολογισμό στη Σερβία, απασχολεί περισσότερους από 9.000 εργαζόμενους και εξυπηρετεί πάνω από 300.000 πελάτες ημερησίως.

ΟΥΚΡΑΝΙΑ

INTEROVOCHI


H ουκρανική εταιρεία INTEROVOCHI ειδικεύεται στις εισαγωγές φρούτων και λαχανικών. Στις κύριες χώρες που συνεργάζονται με την INTEROVOCHI συγκαταλέγονται η Τουρκία, η Αίγυπτος, το Αζερμπαϊτζάν, το Περού, η Βραζιλία, η Κόστα Ρίκα και η Δομινικανή Δημοκρατία.

ΑΛΒΑΝΙΑ

ECO MARKET FOOD

Web: https://bli.ecomarket.al/
H Eco Market Food με περισσότερες από 20 αλυσίδες σουπερμάρκετ σε όλη την Αλβανία και με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες διανομής στην εγχώρια αγορά. Η Eco Market μέσω της συνεργασίας με χονδρεμπορικές εταιρείες και χρησιμοποιώντας, τόσο μοντέρνες όσο και παραδοσιακές πρακτικές στο λιανικό εμπόριο, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στον εφοδιασμό προϊόντων τροφίμων και ποτών.

CONAD ALBANIA

Web: https://www.conadalbania.al/
Οι υπεραγορές CONAD ALBANIA αποτελούν τις μοναδικές αλυσίδες σουπερμάρκετ της Ιταλίας στην Αλβανία. Το πρώτο κατάστημα ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2006, ενώ τον Ιανουάριο του 2009 ξεκίνησε τη λειτουργία της η αποθήκη της Conad Albanise, της εταιρείας διανομής που προμηθεύει όλο το δίκτυο των καταστημάτων Conad με τοπικά είδη από την μητρική Conad Adriatico. Γενικότερα, στον όμιλο των αλβανικών επιχειρήσεων CONAD ALBANIA SH.P.K. ανήκουν 4 εταιρίες με ετήσια έσοδα 26.21 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

ΣΚΟΠΙΑ

ZITO COMPANY

Web: https://zito.com.mk/
Η εταιρεία Zito Company ιδρύθηκε από τον Jovanche Gjoshevski το 1988. Με διαρκή παρουσία πάνω από 30 χρόνια στην εγχώρια αγορά και αριθμώντας 60 καταστήματα συνολικά, συγκαταλέγεται στις 10 καλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ των Σκοπίων. Ανά τα χρόνια έχει πετύχει πολλές διακρίσεις, όπως για παράδειγμα τη βράβευση για τις καλύτερες εγκαταστάσεις αγορών στην κατηγορία των σουπερμάρκετ το 2010.

ΠΟΛΩΝΙΑ

ANECOOP POLSKA

Web: https://anecoop.com/en/anecoop-group/international-network/poland

Η ANECOOP POLSKA ιδρύθηκε το 1993 και αποτελεί αλυσίδα του ισπανικού ομίλου επιχειρήσεων ANECOOP. Η ANECOOP κυρίαρχη στην προμήθεια και διανομή φρούτων και λαχανικών στην Ευρωπαϊκή αγορά, συναποτελείται από 71 συνεταιρισμούς, εταιρίες και χιλιάδες παραγωγούς. Παγκοσμίως, οι εξαγωγές της φτάνουν τις 85 χώρες, ενώ οι πωλήσεις για το 2020-2021 ξεπέρασαν τα 790 εκατ. ευρώ. Η επέκταση στην αγορά της Πολωνίας έχει συμβάλει στην αμεσότερη επικοινωνία με τους εγχώριους προμηθευτές. Διακριτικό στοιχείο της ANECOOP POLSKA είναι οι υπερσύγχρονες αποθήκες που βελτιώσουν την διαδικασία του εφοδιασμού και παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες.

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα