Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης αγγλικής έκδοσης το 2023, τα Φρουτονέα ετοιμάζουν τη δεύτερη ειδική έκδοση, αφιερωμένη στη διεθνή προβολή του ελληνικού ακτινιδίου, η οποία θα διανεμηθεί δωρεάν στην επερχόμενη Fruit Attraction. Η νέα έκδοση θα είναι ενισχυμένη, με περισσότερες συμμετοχές από νέες χώρες και επιχειρήσεις, προσφέροντας ακόμα πιο πλούσιο περιεχόμενο.
Το ελληνικό ακτινίδιο έχει καταφέρει να αποτελέσει το υπ’ αριθμόν ένα διεθνώς αναγνωρίσιμο προϊόν από το καλάθι των ελληνικών φρούτων και λαχανικών, φτάνοντας πιο μακριά από όλα τα εξαγώγιμα φρούτα και λαχανικά της χώρας μας, ταξιδεύοντας σε 65 χώρες σε όλο τον κόσμο και πατώντας συνεχώς σε νέα εδάφη. Όπου φτάνει το ελληνικό ακτινίδιο, φέρει μαζί του ένα «άρωμα Ελλάδας», αποτελώντας σύμβολο της ποιότητας όλων των προϊόντων του κλάδου μας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι το ακτινίδιο είναι το εθνικό μας προϊόν, ο «πρέσβης» του ελληνικού κλάδου φρέσκων φρούτων και λαχανικών στις διεθνείς αγορές, που μπορεί να στρέψει τα βλέμματα των αγοραστών όλου του κόσμου στην Ελλάδα, ώστε όχι μόνο να ανακαλύψουν περισσότερες ευκαιρίες γι’ αυτό, αλλά να γνωρίσουν και όλο το πλούσιο περιεχόμενο της ελληνικής παραγωγής φρέσκων φρούτων και λαχανικών.
Special διεθνής προωθητική έκδοση
Σε αυτά τα πλαίσια, το περιοδικό Φρουτονέα, που επί 25 χρόνια στέκεται στο πλευρό της καινοτομίας και της εξέλιξης του ελληνικού κλάδου φρέσκων φρούτων και λαχανικών, συνεχίζει την κρίσιμη πρωτοβουλία που ανέλαβε πέρυσι, με τη δεύτερη ειδική έκδοση στην αγγλική γλώσσα. Μία έκδοση αφιερωμένη αποκλειστικά στην προώθηση και την ανάδειξη της ποιότητας των ελληνικών ακτινιδίων, του προφίλ των ελληνικών συνεταιρισμών, καθώς και των εταιρειών που το διαχειρίζονται. Αυτή η νέα ενισχυμένη έκδοση, που θα αποτελέσει μία εφ’ όλης της ύλης κατάθεση του ελληνικού ακτινιδίου ενώπιον των διεθνών αγορών, θα κάνει πρεμιέρα στην Ισπανία τον Οκτώβριο, συνοδεύοντας τον ελληνικό κλάδο στην επερχόμενη έκθεση της Fruit Attraction. Η εν λόγω έκθεση είναι η σημαντικότερη για τα ελληνικά ακτινίδια και το αγγλικό ειδικό τεύχος θα κοσμήσει όλα τα ελληνικά περίπτερα, διανεμόμενο σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες από όλο τον κόσμο, καθώς και στα περίπτερα τύπου. Παράλληλα, θα διανεμηθεί ηλεκτρονικά σε περισσότερες από 6.500 εισαγωγικές εταιρείες από όλο τον κόσμο -βάσει του ιστορικού αρχείου συμμετοχών στη Fruit Logistica-, καθώς και στις διεθνείς αλυσίδες supermarket.