spot_img
spot_img

Έως 21/11 οι αιτήσεις ενίσχυσης επιχειρήσεων λόγω παγετού 2021

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, τέθηκε σε λειτουργία η εφαρμογή για κατάθεση αιτήσεων για ενίσχυση επιχειρήσεων που υπέστησαν μεγάλες οικονομικές απώλειες λόγω Covid-19 που επιτάθηκαν από τους παγετούς του 2021, έως τις 21.11.2022, στις Περιφερειακές Ενότητες Ημαθίας και Πέλλας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στις Περιφερειακές Ενότητες Κοζάνης, Καστοριάς και Φλώρινας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις υποβάλλουν αίτηση για τη χορήγηση της ενίσχυσης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «myBusinessSupport» της Α.Α.Δ.Ε (https://www.aade.gr/mybusinesssupport).

Ενώ η υποβολή του απαιτούμενου δικαιολογητικού για την ενίσχυση των εν λόγω επιχειρήσεων έχει περιθώριο έως τις 30.11.2022.

Την σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση με αριθμό 164552 ΕΞ 2022, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B’ 5769/10-11-2022, μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής:

Δικαιούχοι

1. Δικαιούχοι – λήπτες της ενίσχυσης είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις κάθε νομικής μορφής, συμπεριλαμβανομένων των ατομικών, οι οποίες είναι υποκείμενες σε Φ.Π.Α. κατά την 31η Δεκεμβρίου 2021, οι οποίες έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα στις Περιφερειακές Ενότητες Ημαθίας και Πέλλας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στις Περιφερειακές Ενότητες Κοζάνης, Καστοριάς και Φλώρινας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας και λειτουργούν νομίμως, και πληρούν σωρευτικά τα κριτήρια της επόμενης παραγράφου, με εξαίρεση τις ακόλουθες:

αα) Επιχειρήσεις που απασχολούσαν περισσότερους από χίλιους (1.000) εργαζόμενους με σχέση εξαρτημένης εργασίας κατά την 1η Απριλίου 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ»,

ββ) Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ) που αποτελούν αμιγώς δημοτικές, διαδημοτικές, διακοινοτικές, διανομαρχιακές, κοινοτικές και νομαρχιακές επιχειρήσεις, δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις, δημοτικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις, ενώσεις προσώπων διαχείρισης κτιρίων, επιτροπές εράνων, ευρωπαϊκοί όμιλοι οικονομικού σκοπού, κοινοπραξίες, διεθνείς οργανισμοί και πολιτικά κόμματα,

γγ) επιχειρήσεις που έχουν κάνει έναρξη εργασιών μετά την 1η Οκτωβρίου 2020.

2. Οι επιχειρήσεις της προηγούμενης παραγράφου πρέπει να πληρούν τα κάτωθι κριτήρια:

α) Έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα στις Περιφερειακές Ενότητες Ημαθίας και Πέλλας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στις Περιφερειακές Ενότητες Κοζάνης, Καστοριάς και Φλώρινας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, λειτουργούσαν νομίμως κατά την 1η Απριλίου 2021 και έχουν πληγεί οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του COVID-19 και έχουν υποβάλει εκδήλωση ενδιαφέροντος στην πλατφόρμα «myBusinessSupport», σύμφωνα με την υπό στοιχεία 75244 ΕΞ 2022/31.05.2022 απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Β’ 2760).

β) Έχουν ενεργό κύριο Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) κατά την 31η Δεκεμβρίου 2021 έναν από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα ΙΙΙ, το οποίο και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας, ή των οποίων τα ακαθάριστα έσοδα ενεργού κατά την 31η Δεκεμβρίου 2021 ΚΑΔ δευτερεύουσας δραστηριότητας από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα ΙΙΙ, όπως αυτά προκύπτουν από την κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα (έντυπο Ε3) για το φορολογικό έτος 2021, είναι μεγαλύτερα από τα ακαθάριστα έσοδα που αντιστοιχούν στον κύριο ΚΑΔ κατά την 31η Δεκεμβρίου 2021.

Ειδικά επιχειρήσεις που τηρούν διαχειριστική χρήση διαφορετική από τη διαχειριστική χρήση που λήγει την 31η Δεκεμβρίου, έχουν ενεργό κύριο Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) κατά την 30ή Ιουνίου 2021 έναν από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα ΙΙΙ, το οποίο και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας, ή των οποίων τα ακαθάριστα έσοδα ενεργού κατά την 30η Ιουνίου 2021 ΚΑΔ δευτερεύουσας δραστηριότητας από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα ΙΙΙ, όπως αυτά προκύπτουν από την κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα (έντυπο Ε3) για το φορολογικό έτος 2020, είναι μεγαλύτερα από τα ακαθάριστα έσοδα που αντιστοιχούν στον κύριο ΚΑΔ κατά την 30ή Ιουνίου 2021.

γ) Έχουν παραλάβει ή μεταφέρει πυρηνόκαρπα και γιγαρτόκαρπα αγροτικά προϊόντα κατά το έτος 2020 σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% του συνόλου των παραλαβών ή μεταφορών τους και στην περίπτωση επιχειρήσεων υλικών συσκευασίας ότι έχουν πωλήσει υλικά συσκευασίας που προορίζονται για συσκευασία πυρηνόκαρπων και γιγαρτόκαρπων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% του συνόλου των πωλήσεων υλικών συσκευασίας τους.

δ) Απασχολούσαν κατά την 1η Απριλίου 2021 ή κατά την 31η Αυγούστου 2021 τουλάχιστον δύο (2) άτομα σε καθεστώς πλήρους απασχόλησης ή τέσσερα (4) άτομα σε καθεστώς μερικής απασχόλησης, συμπεριλαμβανομένων και των εποχικών εργαζομένων, σύμφωνα με το σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ».»

ε) Έχουν υποβάλει τις δηλώσεις φόρου εισοδήματος και Φ.Π.Α., εφόσον είχαν κατά νόμο υποχρέωση να τις υποβάλουν, ως εξής:

αα) έχουν υποβάλει τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος για τα φορολογικά έτη 2018, 2019, 2020 έως την προηγούμενη μέρα από την έναρξη ισχύος της υπό στοιχεία 75244 ΕΞ 2022/31.05.2022 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Β’ 2760),

ββ) έχουν οριστικοποιήσει την κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα (έντυπο Ε3) για το φορολογικό έτος 2021, ανεξάρτητα από την υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων ή νομικών οντοτήτων, έως την προθεσμία της παρ. 2 του άρθρου 2 της υπό στοιχεία 75244 ΕΞ 2022/31.05.2022 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Β’ 2760) και το αργότερο ως και την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2021, ενώ ειδικά για επιχειρήσεις που τηρούν διαχειριστική χρήση διαφορετική από τη διαχειριστική χρήση που λήγει την 31η Δεκεμβρίου, να έχουν οριστικοποιήσει το έντυπο Ε3 για το φορολογικό έτος 2020, έως την προηγούμενη μέρα από την έναρξη ισχύος της υπό στοιχεία 75244 ΕΞ 2022/31.05.2022 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Β’ 2760),

γγ) έχουν υποβάλει όλες τις δηλώσεις Φ.Π.Α. για την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2018 μέχρι 31η Δεκεμβρίου 2021, έως την προηγούμενη μέρα από την έναρξη ισχύος της υπό στοιχεία 75244 ΕΞ 2022/31.05.2022 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Β’ 2760).

στ) Δεν έχουν τεθεί σε αδράνεια από την 1η Ιανουαρίου 2021 μέχρι και την ημερομηνία ελέγχου πληρωμής, όπως αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που τηρούνται στο φορολογικό μητρώο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) ή από την υποβολή μηδενικών δηλώσεων Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.) καθ’ όλη την περίοδο αυτή.

ζ) Δεν έχει ανασταλεί, μέχρι και την ημερομηνία ελέγχου πληρωμής ισχύος της παρούσας, η χρήση του ΑΦΜ της επιχείρησης για τη διενέργεια ενδοκοινοτικών συναλλαγών σύμφωνα με την απόφαση ΓΓΔΕ ΠΟΛ.1200/2015, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (εξαφανισμένος έμπορος), όπως αυτό προκύπτει από το φορολογικό μητρώο της Α.Α.Δ.Ε..

η) Παρουσιάζουν είτε (α) μείωση των αποτελεσμάτων προ φόρων του έτους 2021 κατά 20% τουλάχιστον σε σχέση με τα αποτελέσματα προ φόρων αναφοράς, όπως ορίζονται στην παρ. 7 του άρθρου 2, είτε (β) μείωση των ακαθάριστων εσόδων του έτους 2021 κατά 20% τουλάχιστον σε σχέση με τα ακαθάριστα έσοδα αναφοράς, όπως ορίζονται στην παρ. 9 του άρθρου 2.

Ειδικά επιχειρήσεις που τηρούν διαχειριστική χρήση διαφορετική από τη διαχειριστική χρήση που λήγει την 31η Δεκεμβρίου και δεν έχουν υποβάλει δήλωση φόρου εισοδήματος νομικών προσώπων ή νομικών οντοτήτων ή την κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα (έντυπο Ε3) για το φορολογικό έτος 2021, παρουσιάζουν είτε (α) μείωση των αποτελεσμάτων προ φόρων του έτους 2020 κατά 20% τουλάχιστον σε σχέση με τα αποτελέσματα προ φόρων αναφοράς, όπως ορίζονται στην παρ. 7 του άρθρου 2, είτε (β) μείωση των ακαθάριστων εσόδων του έτους 2020 κατά 20% τουλάχιστον σε σχέση με τα ακαθάριστα έσοδα αναφοράς, όπως ορίζονται στην παρ. 9 του άρθρου 2.

Κατά τον ως άνω υπολογισμό διενεργείται στρογγυλοποίηση των ποσοστών μείωσης, στο δεύτερο ποσοστιαίο δεκαδικό ψηφίο.

θ) Δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παρ. 1 του άρθρου 40 του ν. 4488/2017 (Α’ 137).

ι) Είναι υπόχρεες σε τήρηση και έκδοση λογιστικών αρχείων.

ια) Δεν δραστηριοποιούνται στους τομείς της πρωτογενούς γεωργικής παραγωγής, της αλιείας ή της υδατοκαλλιέργειας ως ορίζονται στο άρθρο 2 και σε περίπτωση επιχειρήσεων με μικτή δραστηριότητα οι δικαιούχοι διασφαλίζουν με κατάλληλα μέσα, όπως η τήρηση χωριστών λογαριασμών ότι η παρούσα ενίσχυση δεν χρησιμοποιείται για τη μη επιλέξιμη δραστηριότητά τους.

Ύψος ενίσχυσης

1. Το ύψος της ενίσχυσης προσδιορίζεται τυποποιημένα, ως ακολούθως:

Ενίσχυση = (Αποτελέσματα προ φόρων αναφοράς -Αποτελέσματα προ φόρων 2021) χ 50%, όπου αποτελέσματα προ φόρων 2021 και αποτελέσματα προ φόρων αναφοράς, όπως ορίζονται στην παρούσα απόφαση.

Ειδικά για επιχειρήσεις που τηρούν διαχειριστική χρήση διαφορετική από τη διαχειριστική χρήση που λήγει την 31η Δεκεμβρίου και δεν έχουν υποβάλει δήλωση φόρου εισοδήματος νομικών προσώπων ή νομικών οντοτήτων ή την κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα (έντυπο Ε3) για το φορολογικό έτος 2021:

Ενίσχυση = (Αποτελέσματα προ φόρων αναφοράς -Αποτελέσματα προ φόρων 2020) χ 50%, όπου αποτελέσματα προ φόρων 2020 και αποτελέσματα προ φόρων αναφοράς, όπως ορίζονται στην παρούσα απόφαση.

2. Με την επιφύλαξη των προϋποθέσεων του άρθρου 5 της παρούσας, η ενίσχυση που προκύπτει από την παρ. 1 του παρόντος άρθρου δεν δύναται να υπερβαίνει το ποσό των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ ή το ποσό των 100.000 € για επιχειρήσεις που εκτελούν οδικές εμπορευματικές μεταφορές για λογαριασμό τρίτων και δεν μπορεί να υπολείπεται του ποσού των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ. Σε περίπτωση επιχειρήσεων που τα αποτελέσματα προ φόρων 2021 είναι μεγαλύτερα των αποτελεσμάτων αναφοράς, τότε το ποσό της ενίσχυσης ορίζεται σε ποσό πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ.

Διαδικασία χορήγησης της ενίσχυσης

1. Η αιτούσα επιχείρηση ενημερώνεται ψηφιακά από την Α.Α.Δ.Ε. αναφορικά με την καταρχήν έγκριση ή την απόρριψη της αίτησής της. Σε περίπτωση απόρριψης, η αιτούσα επιχείρηση δύναται να υποβάλει στην πλατφόρμα «myBusinessSupport» αίτημα επανεξέτασης, εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ως άνω ενημέρωση. Η Διεύθυνση Κρατικής Αρωγής του Υπουργείου Οικονομικών απαντά στο αίτημα επανεξέτασης, βάσει των στοιχείων και πληροφοριών που αιτείται και λαμβάνει από την Α.Α.Δ.Ε., σύμφωνα με το παρόν άρθρο. Σε περίπτωση καταρχήν έγκρισης, η αιτούσα επιχείρηση ενημερώνεται σχετικά και καλείται να υποβάλει, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «myBusinessSupport», το δικαιολογητικό που προβλέπεται στην παρ. 1 του άρθρου 9 της παρούσας, σχετικά με την πλήρωση των προϋποθέσεων της περ. γ) της παρ. 2 του άρθρου 3 της παρούσας, προκειμένου να οριστικοποιηθεί η έγκριση της αίτησης.

2. Το ποσό της ενίσχυσης, που υπολογίζεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 4 και 5 της παρούσας, καταβάλλεται εφάπαξ στον τραπεζικό λογαριασμό ΙΒΑΝ της δικαιούχου επιχείρησης που δηλώνεται στην επιλογή «Μητρώο και επικοινωνία» του myAADE της Α.Α.Δ.Ε..

3. Η Α.Α.Δ.Ε., βάσει των στοιχείων που έχουν υποβληθεί στην πλατφόρμα «myBusinessSupport», επεξεργάζεται τα στοιχεία και τα διασταυρώνει με άλλα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της και στη συνέχεια πριν από την πληρωμή δημιουργεί:

α) Αναλυτική κατάσταση δικαιούχων σε ηλεκτρονική μορφή, με βάση τα στοιχεία των δικαιούχων, η οποία περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο ή επωνυμία, πατρώνυμο, Α.Φ.Μ.), τον κωδικό του τραπεζικού λογαριασμού σε μορφή IBAN, τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών στο οποίο τηρείται ο λογαριασμός (προαιρετική πληροφορία) και το δικαιούμενο ποσό. Η ηλεκτρονική μορφή της κατάστασης αυτής είναι επεξεργάσιμη από την εταιρία «Διατραπεζικά συστήματα Α.Ε.» (ΔΙΑΣ Α.Ε.) προς την οποία και διαβιβάζεται.

β) Συγκεντρωτική κατάσταση δικαιούχων σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή που περιλαμβάνει το συνολικό προς πληρωμή ποσό, ολογράφως και αριθμητικώς, το πλήθος των συναλλαγών καθώς και το συνολικό ανά συναλλαγή κόστος προς τρίτους (ΔΙΑΣ Α.Ε.) σύμφωνα με την 109/12-3-2019 πράξη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος.

Διαδικασία καταβολής της ενίσχυσης

1. Η ηλεκτρονική μορφή της αναλυτικής κατάστασης της περ. α της παρ. 3 του άρθρου 7 αποστέλλεται με ασφαλή τρόπο προς τη ΔΙΑΣ Α.Ε. Η ίδια πληροφόρηση κοινοποιείται στη Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών.

2. Η συγκεντρωτική κατάσταση της περ. β της παρ. 3 του άρθρου 7 αποστέλλεται, μέσω της Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών, στη Διεύθυνση Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους η οποία εκδίδει, βάσει αυτής, ειδική εντολή προς την Τράπεζα της Ελλάδος για χρέωση του λογαριασμού του ΕΔ No 200 «Ελληνικό Δημόσιο Συγκέντρωση Εισπράξεων – Πληρωμών» και την πίστωση του ενδιάμεσου λογαριασμού του Ελληνικού Δημοσίου με ΙΒΑΝ GR22 0100 0230 0000 0242 1220 698 με ονομασία «Πληρωμές ΕΔ με τη μεσολάβηση της ΔΙΑΣ Α.Ε.» που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδος με α) το συνολικό ποσό προς τους δικαιούχους και β) με το ποσό που αφορά το συνολικό ανά συναλλαγή κόστος προς τρίτους (ΔΙΑΣ Α.Ε.), σύμφωνα με την 109/ 12-3- 2019 πράξη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος. Η Τράπεζα της Ελλάδος εξουσιοδοτείται για την κάλυψη του ανά συναλλαγή κόστους προς τρίτους.

Ύστερα από την έγκριση της Διεύθυνσης Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η οποία παρέχεται ηλεκτρονικά μέσω διαδικτυακής εφαρμογής, χρεώνεται ο λογαριασμός με ΙΒΑΝ GR22 0100 0230 0000 0242 1220 698 προκειμένου να διοδευθούν οι επιμέρους πληρωμές, με τη μεσολάβηση της ΔΙΑΣ Α.Ε. προς τους τραπεζικούς λογαριασμούς των τελικών δικαιούχων. Τυχόν υπόλοιπα στο λογαριασμό μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, μεταφέρονται με εντολή προς την Τράπεζα της Ελλάδος από τη Διεύθυνση Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σε πίστωση του λογαριασμού με ΙΒΑΝ GR71 0100 0230 0000 0000 0200 211 και λογιστικοποιούνται ως έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού.

3. Τα ποσά που απέτυχαν να πληρωθούν επιστρέφουν στον λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου με IBAN GR71 0100 0230 0000 0000 0200 211 με αιτιολογία κίνησης τον ειδικό κωδικό πληρωμής της ΔΙΑΣ Α.Ε. και λογιστικοποιούνται ως έσοδα του Τακτικού Προϋπολογισμού.

Για τις αποτυχούσες πληρωμές, η Α.Α.Δ.Ε. ενημερώνει σχετικά τους δικαιούχους, ώστε να διορθώσουν τον τραπεζικό λογαριασμό ΙΒΑΝ στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση του TAXISnet της Α.Α.Δ.Ε., προκειμένου να διενεργηθεί δεύτερος κύκλος πληρωμών, ακολουθώντας εκ νέου τα βήματα της παραπάνω διαδικασίας (έγκριση πιστώσεων, δημιουργία νέας κατάστασης από Α.Α.Δ.Ε., μεταφορά ποσού στον ενδιάμεσο λογαριασμό και πληρωμή ποσών μέσω ΔΙΑΣ).

Ο δεύτερος κύκλος πληρωμής για τις αποτυχούσες πληρωμές είναι τελικός και πραγματοποιείται εντός του τρέχοντος έτους.

4. Η εμφάνιση των σχετικών πληρωμών στη δημόσια ληψοδοσία πραγματοποιείται με την έκδοση συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων από τη Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών.

5. Τα δικαιολογητικά για την έκδοση των σχετικών χρηματικών ενταλμάτων ορίζονται τα ακόλουθα:

α) η παρούσα απόφαση,

β) η απόφαση του Υπουργού για την έκδοση του συμψηφιστικού χρηματικού εντάλματος,

γ) η συγκεντρωτική κατάσταση της περ. β της παρ. 3 του άρθρου 7,

δ) αντίγραφο της ειδικής εντολής προς την Τράπεζα της Ελλάδος και αντίγραφο κίνησης (extrait) της Τράπεζας για τη χρέωση του λογαριασμού Νο 200.

Για την πληρωμή της εν λόγω ενίσχυσης, η ειδική εντολή πληρωμής του παρόντος άρθρου επέχει θέση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση στο συνημμένο αρχείο:

spot_img

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα

spot_img