spot_img

Φρουτονέα: Τι θα διαβάσετε στο τεύχος Μαρτίου

Διπλό αφιέρωμα στα ακτινίδια με χαρτογράφηση της αγοράς των Η.Π.Α. και παρουσίαση της ανάπτυξης των φυτεύσεων κίτρινων ακτινιδίων σε Ελλάδα και Ιταλία, καθώς και μεγάλος φάκελος με αφιέρωμα στη συσκευασία χωρίς πλαστικό περιλαμβάνονται στο τεύχος Μαρτίου των Φρουτονέων.

Στα πρακτορεία των ΕΛΤΑ βρίσκονται αυτές τις ημέρες τα αντίτυπα του τεύχους Μαρτίου του περιοδικού Φρουτονέα. Σε λίγες ημέρες θα φτάσουν στα χέρια σας περιλαμβάνοντας τα καθιερωμένα ολόπλευρα ρεπορτάζ για όλα τα εποχιακά φρούτα και λαχανικά, αποτυπώνοντας την κατάσταση των καλλιεργειών τους τόσο στη χώρα μας, όσο και στις άλλες παραγωγικές χώρες, αλλά και την κατάσταση σε σημαντικές αγορές προορισμού.

«Πεινασμένες» για εξωστρέφεια οι ελληνικές επιχειρήσεις

Ακόμα, στο νέο τεύχος θα βρείτε επίσημη ενημέρωση γύρω από την προετοιμασία για την επιστροφή των δύο σημαντικών εκθέσεων που έχουμε μπροστά μας, της FRUIT LOGISTICA (5-7 Απριλίου) και της FRESKON (12-14 Μαΐου). Όπως θα δείτε και στο τεύχος του Μαρτίου οι ελληνικές εταιρείες είναι «πεινασμένες» για εξωστρέφεια, δηλώνοντας μαζικά τη συμμετοχή τους και στις δύο εκθέσεις, βρίσκοντας όμως και ανταπόκριση από τις εταιρείες του εξωτερικού. Έτσι, η FRUIT LOGISTICA αναμένεται να επιστρέψει με πολλές νέες παρουσιάσεις καινοτόμων προϊόντων, ενώ μεγάλοι retailers της Ευρώπης κανονίζουν την άφιξη τους φέτος στη Θεσσαλονίκη!

Πλούσια αφιερώματα στα προϊόντα

Με ολόπλευρο ρεπορτάζ για τα εσπεριδοειδή ξεκινά η ανάλυση της εμπορικής πορείας των διάφορων φρούτων και των λαχανικών στο τεύχος Μαρτίου. Οι επιπτώσεις του παγετού είναι καταστροφικές για τα πορτοκάλια, που θα αποσυρθούν νωρίτερα φέτος από την κυκλοφορία, ενώ στα μανταρίνια οι ζημιές δεν είναι τόσο εκτεταμένες.

Συνέπειες όμως από τον παγετό υφίστανται και οι εξαγωγές φράουλας, οι οποίες θα έπρεπε αυτήν την περίοδο να βρίσκονται σε πιο υψηλό επίπεδο. Ο περασμένος παγετός κρατάει ακόμα χαμηλά την παραγωγικότητα των φυτών και, μάλιστα, εκφράζονται και άλλες ανησυχίες για τη συνέχεια της σεζόν.

Κακά τα μαντάτα και για τα σπαράγγια, με τους παραγωγούς σε μεγάλες παραγωγικές ζώνες να χάνουν την δυνατότητα να μπουν σε συγκομιδή από το τέλος του Φεβρουαρίου, καθώς δεν κατάφεραν εξ αιτίας των βροχερών καιρικών συνθηκών να «σαμαρώσουν» εγκαίρως τις καλλιέργειες τους. Πατάτες, κηπευτικά, ακτινίδια και μήλα συμπληρώνουν το παζλ της εμπορικής ανάλυσης του νέου τεύχους.

Διπλό αφιέρωμα στα ακτινίδια

Όμως, επειδή όπως ξέρετε στα Φρουτονέα δεν καθόμαστε μόνο στην επιφάνεια των πραγμάτων και στην αποτύπωση απλώς της τρέχουσας καθημερινότητας, αλλά μας αρέσει να ανοίγουμε και να ψάχνουμε σε βάθος ζητήματα που σπρώχνουν τις Business του κλάδου πιο μακριά, ετοιμάσαμε 15σέλιδο, διπλό αφιέρωμα στα ακτινίδια. Στο πρώτο μέρος σας παρουσιάζουμε τις ανάγκες και τις τάσεις που αναπτύσσονται μέσα στην τεράστια και αναδυόμενη για αυτό το προϊόν αγορά των Η.Π.Α., μέσα από συνεντεύξεις με αμερικάνικες εισαγωγικές εταιρείες και την παράθεση επίσημων και αποκλειστικών στοιχείων που αποτυπώνουν τη διακίνηση των ακτινιδίων σε αυτή τη χώρα.

Στο δεύτερο μέρος ακολουθεί μεγάλο ρεπορτάζ-παρουσίαση της ανάπτυξης των κίτρινων ακτινιδίων σε Ελλάδα και Ιταλία με όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις ποικιλίες που φυτεύονται και τα χαρακτηριστικά τους, ποιες εταιρείες τις διαχειρίζονται, που τις φυτεύουν και τι σχέδια υπάρχουν για το μέλλον. Με δυο λόγια, όλο το παρόν και το μέλλον του κίτρινου ακτινιδίου βρίσκεται στο τεύχος Μαρτίου.

Συσκευασία χωρίς πλαστικό

Ακόμα ένα super αφιέρωμα στο τεύχος Μαρτίου: Συσκευασία χωρίς πλαστικό. Οι καιροί αλλάζουν στη συσκευασία και το πλαστικό αρχίζει να τίθεται πλέον όλο και περισσότερο στο περιθώριο. Που κοιτάει πλέον ο κλάδος; Ποιες λύσεις υπάρχουν έτοιμες; Ποιες λύσεις ετοιμάζονται; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους; Τι θέση θα κρατήσει τελικά το πλαστικό;

Για όλα αυτά τα ερωτήματα, το περιοδικό ετοιμάσαμε ένα 24σελιδο αφιέρωμα πλούσιο όχι μόνο σε πληροφορίες αλλά και σε εικόνες, όπου στελέχη διακεκριμένων εταιρειών της ελληνικής και ευρωπαϊκής αγοράς συσκευασιών φρούτων και λαχανικών δείχνουν τον νέο «ήλιο» που έχει ήδη ανατέλλει στον κλάδο και μας παρουσιάζουν τις νέες συσκευασίες και τα μηχανήματα διαχείρισης τους, που με το νέο «φως» απλώνουν γερά τις ρίζες τους στην αγορά.

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα