spot_img
spot_img

Νέα σφραγίδα ποιότητας για τα εσπεριδοειδή της Βαλένθια

Το λανσάρισμα της Naranja Valenciana θα υποστηριχθεί από μια εθνική εκστρατεία μάρκετινγκ που θα επεκταθεί στις χώρες της ΕΕ από το επόμενο έτος.

Η περιφερειακή κυβέρνηση της Βαλένθια εγκαινίασε ένα νέο εμπορικό σήμα, το “Naranja Valenciana” για την προώθηση των εσπεριδοειδών της κοινότητας στην εθνική και ευρωπαϊκή αγορά. Το σήμα “Naranja Valenciana” θα χρησιμοποιηθεί ως σφραγίδα ποιότητας για τα πορτοκάλια και τις κλημεντίνες που καλλιεργούνται στην Περιφέρεια της Βαλένθια, επιτρέποντας την εύκολη αναγνώρισή τους στα σημεία πώλησης.

Το νέο εμπορικό σήμα θα συνοδεύεται από μια εκστρατεία μάρκετινγκ, η οποία θα ξεκινήσει φέτος. Με το σύνθημα “Tria sentiment”, η εκστρατεία θα καλύψει αρχικά την Περιφέρεια της Βαλένθια πριν επεκταθεί στην υπόλοιπη Ισπανία και, από το επόμενο έτος, στις χώρες της ΕΕ. Οι δύο πρώτες φάσεις της εκστρατείας έχουν προϋπολογισμό 500.000 ευρώ η καθεμία. Το “Naranja Valenciana” είναι ο δεύτερος γεωγραφικός δείκτης για τα εσπεριδοειδή της Βαλένθια. Ο πρώτος, IGP Cítricos Valencianos (ΠΓΕ Εσπεριδοειδή από τη Βαλένθια), δημιουργήθηκε το 1998 και καταχωρήθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2003.

Φ.

spot_img

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα

spot_img