spot_img
spot_img

Μήλα Kissabel®: Κατά 40% αυξημένη η φετινή συγκομιδή στην Ευρώπη

Τα μήλα Kissabel®, που καλλιεργούνται στο βόρειο ημισφαίριο, είναι και πάλι διαθέσιμα στην αγορά από τα μέσα Σεπτεμβρίου. Η σειρά μήλων με τη χρωματιστή σάρκα, από ροζ έως βαθύ κόκκινο, κατέγραψε αύξηση της παραγωγής κατά 40 % με συγκομιδή 3.500 τόνων στην Ευρώπη. Η συγκομιδή ξεκίνησε με Kissabel® Jaune και Orange με ροζ σάρκα από τους οπωροπαραγωγούς της αγγλικής εταίρου Worldwide Fruit, τους Γάλλους συνεργάτες Mesfruits, Gerfruit and Blue Whale, την ελβετική Fenaco και τη συνεργάτιδα Stemilt Growers από τις ΗΠΑ. Το Kissabel® Rouge συγκομίζεται επίσης στη Μεγάλη Βρετανία και τις ΗΠΑ αυτό το διάστημα, και όχι μόνο εκεί, αλλά και στη Γερμανία χάρη στους καλλιεργητές φρούτων της ένωσης Red Apple Germany GmbH και στην Ιταλία χάρη στους παραγωγούς της Melinda. Rivoira και VIP.

Εστίαση στην αμερικάνικη ήπειρο

Η εμπορική εστίαση είναι ιδιαίτερα στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών και της Βόρειας Αμερικής, όπου λαμβάνει χώρα η πρώτη πραγματική σεζόν μάρκετινγκ για το Kissabel® Rouge και η δεύτερη για το Kissabel® Jaune προετοιμάζεται ήδη, με συνεχώς αυξανόμενους όγκους και βέλτιστη ποιότητα προϊόντων. Χωρίς να ξεχνάμε την τεράστιας σημασίας συνεισφορά από τη Μεγάλη Βρετανία, όπου παράγονται οι μεγαλύτερες ποσότητες και η σεζόν θα διαρκέσει μέχρι τον Μάρτιο. Αύξηση στις προβλεπόμενες ποσότητες καταγράφει και η Ευρώπη: Γενικά, αναμένεται καλή σοδειά.

Καλή παρουσία στη Fruit Attraction

Η αύξηση των όγκων συνοδεύτηκε επίσης από μια ισχυρότερη παρουσία στην Fruit Attraction, τη διεθνή εμπορική έκθεση για την καλλιέργεια φρούτων και λαχανικών. Οι επισκέπτες μπορούσαν να απολαύσουν ειδικές, διαδραστικές εμπειρίες στο μεγαλύτερο και πιο ελκυστικά σχεδιασμένο φετινό περίπτερο. Εκτός από τα φρεσκοκομμένα μήλα Kissabel®, οι χυμοί που παράγονται από τους διάφορους εταίρους του έργου προσφέρονταν επίσης για γευσιγνωσία.

Στην αγορά και χυμοί μήλου Kissabel®

Οι χυμοί από μήλα Kissabel® πωλούνται ήδη στην Ιταλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Κάθε αδειοδοτημένος συνεργάτης κυκλοφορεί στην αγορά με διαφορετική συσκευασία για να προσφέρει ένα διαφοροποιημένο προϊόν προσαρμοσμένο στα γούστα κάθε χώρας. Το έργο χρησιμοποιεί φρούτα που δεν είναι κατάλληλα προς πώληση. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείται ολόκληρη η συγκομιδή Kissabel® και κανένα μήλο δεν πάει χαμένο.

“Το Kissabel® εξαπλώνεται όλο και περισσότερο στο λιανεμπόριο τροφίμων, χάρη στη δέσμευση των εταίρων για την παραγωγή των καλύτερων δυνατών μήλων”, λέει ο Emmanuel de Lapparent, διευθυντής του προγράμματος IFORED και προσθέτει πως “Το Kissabel® είναι μια ιδιαίτερα καινοτόμος σειρά που έχει ήδη αποδείξει ότι ξέρει να εκπλήσσει τους καταναλωτές, τόσο οπτικά όσο και γευστικά”.

spot_img

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα

spot_img