spot_img
spot_img

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Σμύρνης – Θεσσαλονίκης αναβαθμίζει την ανταγωνιστικότητα των τουρκικών προϊόντων

Την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου το πλοίο Smyrna di Levante της νέας ακτοπλοϊκής γραμμής Σμύρνη-Θεσσαλονίκη, που λειτουργεί η εταιρεία Levante Ferries έκανε το παρθενικό του εμπορικό δρομολόγιο. Σύμφωνα με τον κ. Ευστράτιο Απέργη, Διευθύνων Σύμβουλο της Levante Ferries, είναι προγραμματισμένα τρία δρομολόγια την εβδομάδα για κάθε προορισμό: Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από Θεσσαλονίκη προς Σμύρνη και Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή από τη Σμύρνη προς τη Θεσσαλονίκη με το πλοίο να αναχωρεί στις επτά το απόγευμα και να καταπλέει στο απέναντι λιμάνι στις επτά το πρωί της επόμενης ημέρας.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στα Φρουτονέα η εταιρεία Levante Ferries, το πλοίο Smyrna di Levante είναι ένα RoRo Passenger με χώρο γκαράζ 960 περίπου γραμμικών μέτρων φόρτωσης σε δύο επίπεδα, δηλαδή έχει χωρητικότητα για 58 φορτηγά 16,5m το καθένα, ενώ διαθέτει 30 σημεία παροχής ρεύματος για ηλεκτροδότηση φορτηγών ψυγείων. Στο συνημμένο αρχείο μπορείτε να δείτε τις τιμές για την μεταφορά των φορτηγών, αναλόγως τον τύπο τους, ενώ πέραν των προσφορών που περιλαμβάνονται στο συνημμένο φυλλάδιο, η εταιρεία ανακοίνωσε μία περιορισμένης χρονικής διάρκειας προσφορά που περιλαμβάνει επιπλέον έκπτωση (-31%) από τις τιμές τιμοκαταλόγου για τα ολόκληρα επικαθήμενα φορτηγά (έως 16,5m μήκος) στα 790€ ανά διέλευση.

Για την εξυπηρέτησή του, στον ΟΛΘ έχει δημιουργηθεί η απαιτούμενη υποδομή πλεύρισης, αλλά και διεξαγωγής όλων των απαιτούμενων ελέγχων από τις αρμόδιες υπηρεσίες (σ.σ. το γεγονός ότι η Τουρκία βρίσκεται εκτός ζώνης Σένγκεν, σημαίνει απαιτητικότερες τελωνειακές και άλλες διαδικασίες για επιβάτες και φορτία). Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Φρουτονέων, μέχρι στιγμής όλα τα φορτία των μέχρι στιγμής πραγματοποιηθέντων εμπορικών δρομολογίων έχουν διεκπεραιωθεί χωρίς προβλήματα.

Εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων

Όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης και της Ομοσπονδίας Ναυτικών Πρακτόρων Ελλάδος (Ο.Ν.Π.Ε.), επιχειρηματίας Βασίλης Καμπάκης: «Σήμερα, τα φορτηγά από Τουρκία, για να φτάσουν στον προορισμό τους στην Ελλάδα και την Ευρώπη, διέρχονται από τρία διαφορετικά σημεία, αναλόγως του ποιο επιλέγουν. Το ένα είναι οι Κήποι στον Έβρο, το δεύτερο τα ‘Υψαλα στα σύνορα με τη Βουλγαρία και το τρίτο η γραμμή Σμύρνη- Τεργέστη. Με βάση δικούς μου υπολογισμούς, μέσω της γραμμής Θεσσαλονίκη- Σμύρνη, τα φορτηγά θα εξοικονομούν μιάμιση-δύο ημέρες, με ό,τι αυτό σημαίνει για το κόστος των μεταφορών, την κούραση των οδηγών κτλ».

Φ.Κ.

spot_img

Διαβάστε επίσης

Σχετικά Άρθρα

spot_img